Jobb(ig) dag

Hejsan!
I dag har jag jobbat trots att det är onsdag eftersom det är färgkurs med DISP i morgon :D
Superkul och jag ska få mitt hår färgat, hoppas det blir lyckat! Någon som vågar sig på en gissning om vilken
färg det kommer att bli? Rätt vinnare belönas med en länkning!
Det har varit en rolig dag, för jobba är roligt och det var ju dessutom sångcoaching :D Tyvärr ingen Cactus, men det är lite skönt med en hemma kväll också, dessutom SKA jag faktiskt plugga inför mitt Samhälls-prov nästa vecka. Annars kommer jag att vara grymt sur på mig själv ;)
Det enda som faktiskt var lite jobbigt i dag var att jag skulle åka på ett ärende åt min salong och det var en massa väntande vid tåg, tunnelbanor och bussar och jag vet inte allt. Det var typ 20 - C ute, jag lovar...
Seriöst, när jag skulle knappa in ett sms så kunde jag nästan inte röra fingrarna :O
Men så får man ju skylla sig själv lite som klär sig i tunna tights, kjol och kavaj? Hmm...
Men jag ska få följa med på färgkurs med Maria Nila!!! :D Hur roligt? Det är typ bara 90 personer som får komma och jag är en av dem :D Jag är såååå taggad!!!
Jag hade tänkt visa lite bilder nu, men det går tydligen inte att ladda upp dem just nu ... Ska försöka lite senare!
Puss så länge♥
Bilder från mitt måndagsmys
~ Måndags-mys!
~ Remember me ♥
~ Pattinson = ♥
~ Haha, intresseklubben antecknar, eller vaddå? Men jag hade så ont i magen och då hjälpte en varmvattenflaska ;) (Varför jag känner att ni kanske vill se den har jag ingen som helst aning om, haha)
~ Natti, natti! Självklart mjukisbyxor och Tokio Hotel tröja nu när det är så kyligt!
Bilder från dagens uppdrag! (Haha, kunde bli en ny programpunkt här på bloggen)




~ Haha, vart är Nicole? Knappt så jag själv visste det till slut!



~ Haha, mina lyckade försök att demonstrera hur irriterad och vilsen jag var ;)



~ Jag var bara tvungen att lägga in denna också, jag ser verkligen helt hjälplös ut (vilket jag var i kylan också)



~ Kan ni se mig? ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0