Revealing

Hejsan!
Har nyligen varit och hjälp gammelfarfar med internet och mobil som strular.
Jag tycker fortfarande att han är så himla häftig som började använda det nu när han fyllde 80. Haha.
Ni kanske undrar vad det var jag gjorde igår som jag var så hemlighetsfull med, och egentligen kanske det inte är värsta grejen, men jag tog i alla fall två hål i öronen :) Som ni kanske vet har jag fyra stycken innan, men jag kände att jag ville ha några fler och jag är nog inte riktigt nöjd än. Vill ha fler, haha.
~ Det högst upp, kändes typ inte alls (Vänster öra)
~ Det högst upp (Höger öra)
Fint tycker jag :)
Har ni några piercings? Kändes de?

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0