Romantiska lockar

I går när jag jobbade hade vi inte så jättemycket att göra under en period så då frågade Lina om hon skulle locka mitt hår och det fick hon såklart gärna :) Älskar inte bara att hålla på med hår; jag älskar när andra fixar mitt också ;) Jättevackra romantiska lockar som är gjorda med en liten plattång!
~ Lockarna blev bara finare ju längre tid som fick gå, hur härligt är inte det?
Det bästa är också att en mini-plattång är så lätt att ta med överallt! Dessutom tog inte detta lång tid alls, men
kom ihåg att det krävs lite övning för att få till snygga lockar eller lockar överhuvudtaget ;)
(Mitt hår är egentligen väldigt mycket längre än på bilden. Eftersom jag har etapper i mitt hår så är detta de kortaste)
~ Stora, romantiska lockar passar utmärkt till det mesta! Gärna till fest eller bröllop!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0