Shopping på stan med en go' vänn

Freeedaaaaaaag!!!!! Woohoo!
Någon annan som känner sig lika taggad?! Hade bara en lektion i dag och sedan gick jag hem och käkade
innan jag drog in till stan där jag strosade runt i fyra timmar med Rosie :) Vi hade det jättemysigt och pratade om allt och inget medan vi kikade på kläder och kommenterade störda stilar ... haha, kan man ha det bättre en fredag? :D
Jag kom inte helt oväntat hem med en del grejer, men vad som faktiskt var oväntat var att det inte blev så jättemycket denna gången. Haha, vad har hänt? Tyckte inte att det fanns så överdrivet mycket fint, men jag kanske inte kollade tillräckligt noga ;)
Jaja, jag är väldigt nöjd med mina fynd! Och självklart ska ni få se dem också :D
~ Yes! Äntligen har jag fått tummen ur och gått och blivit ägare till en fin fin Jet Set klocka :D ♥
Det står att färgen heter "wet blue" (Haha, jag kom just att tänka på att alla klockorna har någorlunda porriga namn, kolla själva :P) men jag skulle säga lila. Vad tycker ni?










~ Jag var faktiskt tvungen att göra lite tråkshopping också, som jag kallar det. I den kategorin tillhör;
strumpor, trosor, hygienartiklar, etc. Det är inte det att jag inte älskar snygga underkläder, men det är lik förbannat tråkigt att betala för dem... Haha






~ Jag som funtar på att köpa ett rött läppstift kände att jag ville pröva lite innan jag slängde ut en massa pengar eftersom jag vill ha ett bra läppstift såklart ;) Men jag älskar det så jag tänker kolla efter ett i morgon innan övernattningen i kyrkan :)


~ En ny jättefin halsduk i gammelrosa :) Haha, så himla roligt att just jag köpte en så kallad "rund halsduk" eftersom jag har kritiserat dem jättemycket, men nu är jag fast ;)



~ När jag kom hem låg även detta på sängen från mami och papi :D Försvarets hudsalva + bröstcancerbandet för i år :) Mycket bra ni som vill stödja kampen mot bröstcancer! Försvarets hudsalva köper ju typ alla i alla fall, så varför inte göra världen en stor tjänst på samma gång? Jag som hade tänkt köpa just läppbalsam också, tackar!




~ Jag måste bara visa de något absurda bilderna från dagen ... tro mig, jag var lika chockad som ni förmodligen är nu ;) Detta var alltså finska studenter som hade åkt buss till Sverige för att bada i en fontän mitt i Stockholm... Jaa ... Good for them ...



~ Fast det var himla roligt, livade verkligen upp vår dag!


Puss! ♥ Ha en fortsatt härlig fredag och helg!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0