Vackra löv

Ja, jag vet att hösten inte är så där fruktansvärt rolig. Det känns lite som en mellanperiod, liksom våren, men tänk på allt mysigt man kan göra. Linda in dig i en film, koka lite te eller varm choklad, sätt på en film och kryp ihop intill någon du tycker om. Låter inte så dumt va?
En annan sak som jag tycker om är när löven precis börjar skifta färg. Jättevackert!
~ Titta på de klara färgerna. Det inspirerar mig och gör så att jag bara vill sätta mig ner och skriva på mina böcker ;)
~ Det här såg jag en morgon och även fast det inte syns lika bra på bilderna så tycker jag nästan att det ser ut som en stjärnfylld himmel.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0