Världens barn

Hejsan!
I dag har jag varit väldigt duktig!
Gick upp i ottan (tja, halv 10 i alla fall...) och gick i väg till sångcoachingen där vi sjöng i två timmar!
Och därefter mötte jag upp Simon, Hannes, Sandra och Micke och vi var så tappra så och stod ute i kylan i tre och en halv timme och samlade in pengar till Världens Barn! Det gick faktiskt väldigt bra och vi fick ihop mycket pengar! Dock förlorade jag typ all känsel i hela kroppen, men jag fick låna Hannes vantar :)
I går på galan för Världens Barn var det superkul! Värsta draget, haha. Och efteråt gick vi runt som idioter och skämde ut oss när vi försökte att fota oss med alla kändisar ;) Bilder kommer upp sedan, för jag har dem inte!
~ Haha, titta vad som låg i min påse med nagellack :D Älskade solbrillor! ♥



~ Studion innan allt hade börjat (man fick inte ha kamera eller mobil under sändning)



~ Haha, taggade! ;)



~ Rickard Olsson hade ett litet pep-talk med publiken ;)



~ Stina and moi! Haha, vi hade verkligen klätt upp oss och upptäckte ganska snart att vi var mer eller
mindre de enda som var det, haha... Men vadå? Vi gör ingenting halvhjärtat!

Puss! Ha en superkväll!♥



Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0