B-day!

Hello!
I dag är min födelsedag och jag kan med glädje äntligen säga att jag är 17 år nu!
Härligt, men jag blir alltid lite melankolisk inför mina födelsedagar, det känns ju trots allt lite sorgligt att ännu ett år från "barndomen" försvinner in i det förflutna och jag blir ett år mer "vuxen".
Sedan kan man ju alltid ifrågasätta exakt hur pass vuxen jag någonsin kommer att bli, haha ;)
Jag har hittills fått ett skitsnyggt sätt med en turkos sportbehå + sporttrosor, jeansskjorta, Juicy tube (Tofée), presentkort på bio och lila nagellack :D Tack så jättemycket!
Dessutom har jag fått hur mycket gratulationer som helst på facebook! Jätteroligt :) <3
Nu ska jag plugga lite så att jag bara kan chilla sen :)
Löööve ♥
Hur mycket skulle inte ni vilja ha någon av de här tårtorna? Mamma, om du ser detta så vet du ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0