Me likie!

Hejhej!
Världens bästa födelsedag i går :D
Tack så jättemycket för all uppvaktning :) <3
Jag har spanat in två grejer som jag vill ha just nu och tänkte dela med er :)
Sedan är det ungefär en miljon andra grejer också, men jag tänkte bara visa två i dag ;)
Nähe, bara för att så hittar jag inte bilden ... Jaja, det är en skitläcker, svart spetskavaj från gina tricot :) Mycket, mycket fin!
Nummer två fungerade i alla fall! Har letat efter några sådana här skor som har fallit mig i smaken och jag tror att dessa sötnosar från H&M i grått passar mig som handen i handsken ;)
Har även övningskört i dag för första "riktiga" gången och det gick skitbra! I'm a natural pro baby!
Ännu mer paket från Karro och Ellie i dag också :) tack! <3
Puss! <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0