Nöjd?

Nämen, hej igen!
Titta, jag höll mitt löfte och skrev ett till inlägg! (För visst lovade jag det, eller har jag hittat på det själv bara?) Det börjar arta sig! Ännu en jobbdag över, väldigt roligt var det i alla fall i dag :)
Sedan har jag äntligen fått tummen ur och gått och bytt storleken på min kavaj :D Tummen upp för mig!
Vad har jag mer gjort? Jo, varit jätteduktig och laddat upp massa bilder som jag har tjatat om hela tiden! Mycket bra!
Haha, det är ju härligt att jag sitter och berömmer mig själv hela tiden ...
~ En lite annorlunda dagens outfit :)

Grå stickad mössa - Lindex
Skinnjacka - Vero Moda
Lila topp - New Yorker
Mörka jeans leggings - Vero Moda
Höga, grå stövletter - H&M
Som ni ser tycker jag om att blanda stilar och det tycker jag görs bäst genom att handla från olika affärer.
~ Skorna i närbild, så himla snygga! :) ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0