Update

Hejsan!
Jag hann aldrig blogga igår, så nu kommer bilder och sånt istället :)
Vet inte om jag hann säga att en del av min släkt kom för att fira mig i går, men så var det i alla fall :)
Mami hade gjort superfin och god smörgåstårta trots att hon är sjuk. Impressive!
Jag fick en massa fina saker, men bäst var nog ändå mitt USB-minne, haha!
Men, till bilderna!
~ Innan jag stack iväg med tjejerna till Café 60 :)
Man ser det inte så bra på bilden, men jag har min nya svarta tunika från New Yorker :)
~ Fick bland annat en skitsöt "goodie bag" från Lowe, Jenny, Dante, Molly och Charly och denna var i :)
Det är små goisar som det står supersöta meddelanden på, t.ex. "UR MYN" och "QT 4-EVER"
~ Denna var också med ;)
Tyvärr inga bilder på kläderna än så länge, men Joie de vivre!
Puss♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0