Världens sötaste stavas just nu Stina och Linnsan

Hejsan :)
Gissa vad som nyss hände?
Det ringde på porttelefonen och så blev jag attackerad av Linnsan och Stina som hade med sig serpentiner och presenter :) Urgulligt, jag blev så himla glad! :D ♥
Av Stina fick jag världens mysigaste badbomb med fina blommor i och ett rosa aroma badskum som luktar ljuvligt :)
Linnsan gav mig jättefina örhängen och den snyggaste bilden jag någonsin har sett på Robert Pattinson i form av en magnet, men den ska självklart upp på min hyllningsvägg, strax ovanför huvudet, eller som jag sa till dem; jag ska bada med Rpattz, haha;) ♥
Tack tjejer :) <3
~ Jag och tjejerna! Konversation strax innan de gick; Linn "Vad ska du med en bild till?"
Stina "Hon ska lägga upp den på sin blogg..." Jag "Nejdå! Hehe..."
Men ni är så fina så jag var ju bara tvungen ;) (Blinkningen betyder inte att jag var oseriös :P)
~ Såhär glad är jag nu!
~ Puss!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0