WHRB

Hejsan!
Igår hade jag spakväll och gjorde ansiktsmask med choklad, hårinpackning från L'Oréal och tände ljus som jag placerade ut runt badkaret :) Sedan var det bara att krypa ner med en mysig bok och lite ätbar choklad också ;) Juste, Aroma badskummet som jag fick av Stinisen kom till användning också :)
I dag ställde jag faktiskt klockan, tro det eller ej, och sedan blev det shopping för fulla muggar :)
Det slutade med att jag kom hem med en jättefin röd kofta från Bik Bok i serien "West Hill Red Bird" = love!
Sedan blev det två tunikor i svart och lila också och lite småsaker bara. Bilder kommer sen :)
Kommer använda åtminstone den svarta ikväll för jag ska nämligen till Café 60 med Stina och Linn :D ♥
Måste fixa mig nu så jag ser tipp topp ut ;) Puss!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0