Happy new year!

Så ... ett nytt år, nya tag!
Jag har lovat mig själv att ta mig mer på allvar, att inte bry mig så mycket om vad andra ska tycka och tänka om mig, bara vara den jag är liksom, precis som jag brukar vara. Jag vet att min familj och mina verkliga vänner älskar mig för den jag är, och om de gör det så kommer alla andra att göra det också!
Jag älskar att ett nytt år alltid medför en ny chans. Det finns alltid en ny chans :)
Jag är så nöjd med mitt liv och jag har sagt så många gånger att jag inte skulle byta det för någonting i hela världen, och det är verkligen sant! Men det är klart att alla har stunder då vi tvivlar. Och det är okej!
So, this year is gonna be the best year ever! Är ni med mig?
Ta hand om era nära och kära och glöm inte bort att älska er själva emellanåt också ;)

Så, hur firade jag in 2011?
Jag var på fest hos Rose och  vi hade jättemysigt tillsammans :) Det var en massa personer som jag aldrig tidigare hade träffat, men alla var jättehärliga, så det var inga problem ;) Hoppas de fick samma intryck av mig också, haha ;)  Vi spelade poker, lekte "jag har aldrig" (eller som det heter på engelska och som är lite jobbigt att säga efter ett tag "never have I ever", såg på filmer och körde musik-quizz :D
När klockan var typ halv åtta så tänkte vi gå och lägga oss först, men Stina skulle vara hemma vid tio så vi kände att det inte var någon idé att gå och lägga oss då så vi började gå hemåt, hehe.
Jag var fortfarande lite småskrämd efter skräckfilmen, larvig som jag är, men det var så lugnt och skönt ute :)
Sedan däckade jag i sängen och vaknade inte förrän jag blev väckt ... Klockan fyra, haha.
Tack för en grym kväll :D ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0