Testbilder

Jag har haft jätteroligt och lekt med min kamera :D
Har fotat exakt allt jag har fått syn på och försöker att lära mig alla häftiga inställningar och förutom ett litet missöde då jag råkade ändra allt till svartvitt så har det faktiskt gått riktigt bra, haha ;)
Här kommer lite testbilder :D
~ Haha, såklart att första bilden måste vara på mig själv ;)
~ Och andra ... Haha :)
~ Prövade närbildsfunktionen för blommor :)
~ Blomblad :)
~ Haha, och espressomaskinen får man ju inte glömma såklart ;) Nej, men seriöst, den råkade vara närmast just då ;)
Fint va? Nu kan jag aldrig skylla på kvalitén på bilderna igen i alla fall, haha.
Puss!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0