Dagens!

♥  Dagens umgänge: Mest Stinis, men också; Emma, Joel, Rose och Bellen
♥  Dagens låt: Brev från kollonien (Med Stina:D)
♥  Dagens skämt: Jag sprang runt hela skolan för att hitta Stinis och Emma
♥  Dagens önskan:  Att min tand ska bli helt bra.. :)
♥  Dagens ord: Om du inte följer med är du en död valp =)
♥  Dagens planer: En prinsessas dagbok på trean
♥  Dagens drog: Ett kattspel på min mobil
♥  Dagens tips: Reta inte upp folk och påpeka varenda litet fel dom gör 
♥  Dagens sämsta: Började tjaffsa med Emma
♥  Dagens mående: Ganska bra. Lite minus för tänderna som jag oroar mig över ständigt
♥  Dagens tråkigaste:  Förmodligen att få höra två lärare i rad läsa upp betygskriterier
♥  Dagens roligaste: Hämtade Milo på dagis med STina :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0