Piercing?

Jag har funderat ett bra tag nu på att pierca mig i naveln. Problemet är inte att jag är osäker på om det skulle vara snyggt, problemet är att jag är helt livrädd för nålar! Jag vet att det finns salvor (Har själv använt Embla-salva när vi skulle vaccineras i skolan förut) men ändå.. Iof så är det inte ens säkert att jag tycker det gör ont, men ni fattar va?
Har snackat lite med mamma o pappa och tror att det är ganska okej. Usch, men jag är så rädd! =( Stina och jag funderade på att göra det samtidigt, men hon vill pierca en del av örat. Hmm... Så snyggt med piercings. Har tre öronpiercingar, men det är ju inte riktigt samma sak. Det gjorde inte ett dugg ont heller. Vi får väl se hur det blir...

Jag hittade en ascool piercing! Det är en klocka! Sjukt praktiskt, runt 14 mm och kostar endast 39kr!  Om ni vill ha länken till en tjej som säljer så kan ni kommentera. (Ni glömmer väl inte att kommentarer numera heter RAISE YOUR VOICE?) Här kommer en bild!



Felicias kompis Madde ska sova över här idag =) Vi ska se på skräckis :P Hehe...
Juste ja! Nu kommer en ny kategori! Outfits. Har spanat in lite bra bloggar (B.la halldin.blogg.se) och det är nog ganska bra att ha. Jag testar så får vi väl se hur det blir. Juste, tack innea för att du svarade på min fråga om navelpiercing! Jätte schysst! =)


 Så, nu ska jag fixa lite på kategorier. Ni kan spana in resultatet inom nån timme.
Fixade Madde och Felicias bloggar nyligen också. (Börjar bli bra på sånt!) Spana in på www.ffestis.blogg.se (Maddes) och www.ffills.blogg.se (Felicias)  Dock råkade min kära syster sabba hela altet, så jag får börja om från början igen... Om nån vill ha designhjälp gratis så kan ni bara kommentera. Jag lovar att svara och gör mitt bästa!

   Pussar och kramar

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0