Let's have some fun! :)

Okej, det var länge sedan jag lade in nåt test eller så. Här har jag snott ett test från min kompis Emma:)
(http://www.emeh.blogg.se/)
So, let's have some fun!

Gör så här;

Som ditt förnamn sätter du ditt andra namn och ditt efternamn tar du av din närmaste granne. Som hemstad tar du den stad du senast besökte med buss och din ålder tar du av mamma. Ditt yrke är det din pappa jobbar med och dina intressen sånt som du avskyr att göra eller helt enkelt inte tycker om.
Du har lika många barn som piercingar ( örhängen räknas). Din hårfärg är samma som skjortan du har på dig och dina ögon har samma färg som byxorna. Musiksmaken/genren är sådant du inte kan tåla medan favoritartisten är den vars låt du senast lyssnade på.


Jag heter Louise Eliasson.

Jag bor i Stockholm, är 47 år och arbetar som rörläggare. 

Mina stora intressen är att städa och jag älskar att gå upp riktigt tidigt på morgonen!
När jag inte håller på med ovanstående saker så joggar jag så gärna runt lötsjön! Gärna ett par stycken varv!
Jag har fyra mycket söta barn!
Min hårfärg är svart och jag har även svarta ögon!
Jag älskar fjortisdunk och typ heavy methal! Så mycket skrik och fjanterier som möjligt!
Min absoluta favoritartist är Gavin Degraw!


Hihi, ganska kul tycker jag:P  (Dock stämde somliga saker:P)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0