Grundkurs i "konsten att irritera din tonårsdotter"

Ärligt talat, finns det en kurs som heter "konsten att irritera din tonårsdotter" så har min papap gått den.
Det mest irriterande du kan höra från din pappa om du är tonåring och tjej är följande;
"Det är så jäkla stökigt i ditt rum! Och ändå är du tjej!"
vadå ändå är du tjej?! "Suck"
Som om det skulle spela nån roll eller? Gaaah!
Haha, egentligen så är jag väldigt löjlig när jag håller på ågär, men vadå då? Jag får faktiskt skriva vad jag vill på min blogg, och just nu så är jag lite småsur på min vati:P
Men som det heter; "Alla älskar vati" haha'



Så, första dagen i skolan sedan jobbveckan.
Helt okej faktiskt.
Jag har lagt mig till med en jobbig träningsverk som bara kommer förstärkas av idrottsdagen imorgon:P
Salsa på förmiddagen och yoga (som vanligt Swe:P) på eftermiddagen.
Men först så måste jag till tandläkarn på morgonen också och hämta min praolapp.
LLite lagom kul med tandis, men ändå:P
Jag ska alltså ta ut min preleminära fyllning som jag har haft runt tre månader nu, och så ska dom lägga in en ny.
Lite läskigt förståss för alla som har tandläkarskräck (som jag), men jag menar liksom, det har hänt värre sker.
Drömde att jag fick skitbetyg av min svenskalärare:P
Liknade en mardröm faktiskt, för även om hon är helt underbar så är hon också rlativt läskig:P hahaXD

Nu är det träning som gäller, killarna bara väntar på att bli slagna av en tjej! haah:P

XOXO //Gossipgirl:P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0