Uppdrag "sprida blogg"!

Japp, det är precis vad jag tänker göra. Sprida min blogg så att jag får fler läsare! Har just nu en hel del, men inte så jättemånga. Man kan aldrig få för mycket uppmärksamhet ;)
Men vart ska jag börja? Hmm... Jag är ju aktivt medlem på ett par sidor, så jag får väl försöka tipsa alla om min blogg där. Jag behöver tips av er, så hör gärna av er!



Idag var det sista skoljoggen för mig i min skola! Skönt, men det känns ändå lite sorgligt på nåt sätt. Jag är en stor flicka nu!
Det blev bara ett varv i ursvik för mig eftersom jag har fått exem på insidan av låret, och när man blir varm eller svettas så gör det sjuttsingen ont! Aj aj! Men jag hade kul ändå!
Medan min tappra vän Stina (Även kallad Swedish) sprang hela fem varv (!) så satt jag och spådde Magnus :P Det var jättekul och vi kom fram till en hel del knäppa saker! Haha. :)






Ikväll så är det övernattning i kyrkan! Hoppas att det blir roligt och myyyschigt som vanligt :)
Simme och Emma ska dit så det blir nog skoj. Flummigt värre, för jag är så himla trött efter denna veckan...
Men det får ju gå ändå, jag ska ta mig sjutton va med på den där övernattningen! :D



Nu ska jag sätta planen till verket och sprida min blogg vidare! Hjälp gärna till! 

   Puss och kram från er Nicole

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0