Äntliiiiiiiiiiigen!

Hejsan!  Ehrm ... nej, jag har inte fått något ryck, men jag har nyss tränat för första gången på två månader! :D
Fattar någon hur lycklig jag är just nu? Den där träningen är en så himla stor del av mitt liv och jag har saknat det sjukt mycket! Så härligt att bara få köra slut på sig själv igen :) Skön känsla efteråt i alla fall!
Har jag inte träningsvärk i morgon så blir jag fan besviken!
Och hur går det att träna med ett sprucket revben? Jo, det går faktiskt väldigt bra! Jag kan ju inte göra allting, men jag tycker att jag kunde vara med på det mesta! Istället för att träna på fall så körde jag stenhård stretching så att jag ska bli lika vig som jag var tidigare :) Visst kommer jag fortfarande ner i splitt och spagat, men det gör ju ont nu! Har inte känt det på länge, haha ;)
I morgon blir det kundpass också! Roligt, hoppas att jag får en kund men slipper en av permanentkunderna ;)
Juste, måste bara tillägga en sak som jag nyss upptäckte! Jag skulle väga mig på skoj för att se om jag hade lagt på något på grund av uppehållet, men jag har tydligen gått ner typ två kilo istället. Haha. Inte för att jag behöver gå ner alls, men det är ju bara att tacka och ta emot ;)
Puss!♥
~ Haha, ännu en lejonbild på mig ;) Ser jag inte lite ut som ett lejon med hårfärgen och allt? Haha

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-12-07 @ 21:32:22
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: hanna

fin blogg! :) delta gärna i tävlingenpå min blogg! där du kan vinna hur många länkar som helst! :D

2010-12-07 @ 21:47:34
URL: http://honeyishanna.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0