Christmas shopping

Här kommer resultaten av min och Felicias shoppingtur tidigare i dag :)
~ Snygg topp från Carlings :) Kan verkligen se den och fjäderörhängena framför mig! Kanske bara ett örhänge till och med? :)
~ Ett relativt transparent linne från H&M. Det ser rätt vanligt ut framifrån, men ryggen är perfekt för min tatuering! Älskar kedjan också :)
~ Ännu en topp från H&M, även denna som klippt och skuren för min tatoo, haha :) Passande nog är den ena "ärmen" borttagen på rätt sida också ;)
~ Passade på att köpa in lite smink också :) Jätteläckra ögonskuggor som skimrar och en ögonfransböjare! Haha, äntligen!
Jag hade egentligen köpt ett par skitsnygga stora pärlörhängen i en blå nyans men de är helt borta nu :O Vet ju att jag fick med mig dem hem också... Fy vad arg jag blir!  :(
Puss!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0