Ibland är det svårt att komma på en bra rubrik...

Hejsan!
Jag önskar att jag hade något speciellt att berätta för er, men sanningen är den att jag faktiskt inte har gjort så himla mycket hittills... Haha... Jag har sovit och öh... tittat på Benjamin Button. Typ det ;)
Men men! I dag ska jag eventuellt beställa min kamera :D Tror att jag äntligen har bestämt mig för vilken jag vill ha :) Känner liksom inte för att kasta bort alla pengar jag har, men jag vill ändå ha något bra såklart. I will keep you updated ;)
Vad har hänt mer då? Jag och Flisan har köpt en mic + lurar till datorn så igår satt jag och lekte lite med ett nytt inspelningsprogram och spelade in en låt :) Det lät faktiskt rätt så bra! Gillar att spela in mig själv även om det är galet läskigt, för då hör man verkligen vad man behöver förbättra. Jag tror att jag måste tänka lite mer på att artikulera, haha.
Vad har ni gjort? :)
(Sorry för bristen på bilder just nu, men jag har inte haft något att fota, haha)
Puss!♥

Kommentarer
Postat av: Krille

Men lägg upp en låt då?? :O :D

2010-12-29 @ 22:33:12

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0