I'll make it up to you with Maria

Hejsan bloggen!
Sorry, det har varit lite att göra så jag har knappt varit inne på datan över huvud taget!
Vi var i alla fall hos farmor och farfar i går med Mathias och Ebba och Hugo :D Jättemysigt var det!
Vi hade en lite för tidig jul och jag fick presentkort på H&M, pengar, ett halsband och en prenumeration på Cosmopolitan :D
Shopping för mig! Jag vet ett par skor som jag tänker köpa från H&M :D Kanske åker in i morgon om jag har tid :D
På måndag ska jag göra någonting som jag tänker hålla lite på :D Kan säga att det har någonting med en förändring av min kropp att göra ;)
Nu makar jag upp (fin svengelska?) för bloggpausen med ett klipp på Maria Montazami som fick mig att dö lite smått av skratt. Helt underbart! I ♥ you Maria!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0