Panasonic DMC-G10K

Nu har jag äntligen varit och köpt min finfina systemkamera :D ♥ Som ni kanske förstår av rubriken -hehe- så blev det en Panasonic DMC-G10K :D Så himla snygg! Hoppas bara att den är lika bra, haha. Har ju inte kunnat testa den än eftersom batteriet måste laddas i typ 3 timmar... Så någon gång runt 18:00 kan ni vänta er i alla fall någon bild här på bloggen :D Har inte köpt minneskort än eftersom det var så stört dyrt där jag var, haha.
Ni skulle ha hört vår konversation där, haha...
Butiksbiträdet: Ska du ha ett minneskort också?
Jag: Nej, tack. Det är lugnt.
Butiksbiträdet: Har du ett hemma?
Jag (utan att tänka): Nej det har jag inte.
Butiksbiträdet: Du vet att det inte ingår va?
Jag: Ja, jag hade tänkt ... ehm ... köpa ett ... senare.

Haha, tanken var ju att jag skulle säga att jag redan hade ett hemma, men så kom jag av mig lite när hon frågade om jag hade ett... Haha. Jag kände mig jättedum, ville ju inte säga att jag skulle köpa det någon annanstans så det blev "senare" istället. Så kan det gå :D
This is my baby! Killar - Ni får konkurrens ;) ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0