Hihi!

Tjenare!
Jag kom nyss hem från skolan och var bara tvungen att berätta lite saker!
För det första börjar jag inte förrän 12:50 imorgon, vilket är underbart!
För det andra så är det kör och cactus idag :) Jippie!
Och så tänkte jag bara slänga in min favoritreklam som får mig att skratta mig fördärvad plus en liten dikt från filmen "10 things I hate about you"


Reklamen är från "MIX MEGAPOL" och "huvudrollen" har Anders Timell.
Lägg märke till hans fantastiska ansiktsuttryck :)
Och här kommer dikten!

I hate the way you talk to me, 

and the way you cut your hair.

I hate the way you drive my car, 

I hate it when you stare. 

I hate your big dumb combat boots 

and the way you read my mind. 

I hate you so much it makes me sick,

it even makes me rhyme. 

I hate the way youre always right, 

I hate it when you lie. 

I hate it when you make me laugh,

even worse when you make me cry. 

I hate it when youre not around, 

and the fact that you didnt call. 

But mostly I hate the way I dont hate you, 

not even close

not even a little bit 

not even at all.





Puss <3

P.s, håll utkik efter videoinlägget som kommer in under dagen!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0