Nu tar vi en lista igen ;)




Klädsel
Vad har du på dig idag:
Mina Lee-jeans, ett grönt linne med detaljer och en lila kofta
Vad använder du just nu för skor: Mina höga, svarta stövlar (som kanske inte är så höga när jag tänker efter)
Favoritfärg på kläder: Jag är en väldigt färgglad person, haha! Men jag tycker också om svarta kläder eftersom det ger den där lite rockiga känslan och är så himla lätt att matcha! 

Senaste person som
Sov i din säng:
Moi!
Du pratade med: Mamma
Du delade en drink med: En drink? Haha, det var förmodligen med Stinis tror jag! 
Du gick på bio med: Stina och hennes två kompisar! :D
Du gick på stan med: Hmm ... Kan det ha varit med tjejerna?
Skällde på dig: Felicia kanske? Hihi ...

Senaste
Låt du hörde:
Jag tror att det var Automatisch med Tokio Hotel
Film du såg: Snabba cash
Mat du åt: Foccacia :) Mums!
Kram: Ellie
Puss: Jag har inte fått någon puss på länge ;)
Fest: Det var faktiskt ett tag sedan jag var på fest också. Nu blev man lite sugen på att festa! :) 
Känslan: "Liten på jorden?"
Ilska: Det var säkert idag, men inget allvarligt. Är bara så himla trött och då blir jag irriterad på det mesta.
Resa: Espania! <3
Glädje: Idag också när jag kom på att det är både kör och Cactus heute!
Dröm: Jag vet att jag mindes något idag, men det är redan bortglömt så det kan inte ha varit något speciellt ...
Boken du läste: Läste ut eller läser? Jag läser många böcker just nu!
Personen du träffade: Mamma
Personen du pratade i telefon med: Molly
Personen du fick sms av: Carl
Gången du åt en 7-eleven korv: Va? Haha, det var väl några månader innan jul kanske?
Gången du var utomhus: Idag när jag gick hem från Foodwise
Gången du sov: Inatt?
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår
Saken du köpte:
Mitt linne med kedjor <3

Om dig

Namn: Nicole
Ålder: 16
Smeknamn: Nicc, Alice, Frenchie, Nixxi, Nica, o.s.v ... Listan kan göras oändlig för av någon anledning verkar alla tycka att det är jätteroligt att ge mig nya smeknamn
Syskon: Tre storebröder och en lillasyster <3
Sysselsättning: Skolan, kör, självförsvar, Cactus, kompisar, gitarr, skrivandet (!), o.s.v.
Bra egenskaper: Bra på att skriva och sjunga :) Det var bara två mina vänner! ;)
Dåliga egenskaper: Kort temperament? Haha
Linje/klass: FRP 1A
Hårfärg: Brun med lite röda toner skulle jag vilja säga (men jag är ju egentligen blond)
Ögonfärg: Blå med en grön typ stjärna runt varje pupill
Skostorlek: Om jag skulle få en perfekt så vore det 36 ½

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0