Hope for Haiti

Juste! Hur kunde jag glömma! :O
Jag vill bara berätta att jag stöder Haiti och har skänkt pengar, så nu hoppas jag att ni ska göra samma sak!
Om ni skänker så kommentera här, så kan vi se hur mycket vi kan få in tillsammans! Kom igen nu!
Man kan till och med skänka endast 10 kronor om man inte får eller kan skänka 50 kr, så kom igen nu!
Folk lider för sjutton och det är inte mycket pengar för oss!
SMS:A 10katastrof eller katastrof till 72950 och visa ditt stöd för våra medmänniskor!
Om det hände dig skulle du väl också vilja att folk hjälpte till?
Imorgon är det tänkt att jag ska berätta lite om Cactus och efterlysa ungdomsledare i Gudstjänsten! Scary!
Men det får väl gå det också!
Sedan har jag lärt mig "9 crimes" av Damien Rise också på gitarr :) Det låter faktiskt riktigt bra till och med!
Om ni har tur så kanske jag lägger in ett ljudspår ;)
Puss o kram, Nicole <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0