Saknar

Hejsan:)
Igår var det livat på träningen, och jag råkade landa lite fel så jag slog i ena skulderbladet mot golvet ... Ajaj!
Det känns knappt idag, men det gjorde det igår. Skönt att det håller på att gå över!
Haha, Mats kommentar när han hade upptäckt att jag inte var allvarligt skadad löd såhär;
"Det är ingen fara, upp och hoppa så att du inte blir rädd!"
"Men det gör ont!" *gnäller*
"Ja, det är klart att det gör" ^^
Haha, det var ganska roligt. Som om jag inte redan hade blivit rädd då :P Men det var faktiskt ett bra råd, och jag gav inte upp! :)
Idag på lunchen blev det lite traumatiskt för en kompis, men som tur var löste sig allt tillslut!
Det var verkligen en lättnad, jag tycker inte alls om att se folk som är ledsna :(
Skönt att det fixade sig <3
Ikväll börjar kören och sedan är det Cactus direkt efter :) Me liki!
Nu ska jag äta lite mellis och ha en mini-date med Marabou :) <3
Puss o kram, Nicole

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0