Hej och hå!

I dag har jag firat min lediga dag med att sitta inne och sura över att jag inte är kvar i Egypten! (Haha, inte bara, men det var ju ingen annan som verkade ledig och kunde underhålla mig!) Har sett på New Moon (Que Surprise!) och en ny film som vi fick hem vid namn "Talking with other women". Den nya filmen var väl helt okej, men jag störde mig halva filmen på att skärmen liksom är uppdelad och visar olika perspektiv av någon anledning ... hrm...
Nu har jag även dansat magdans med mitt fina "bälte" och örhängen - min nya passion (prövade på det i Egypt och blev kär!), och ätit. Ska försöka lura med någon ut en sväng också!

Jag kom på att jag aldrig visade er vilket jäkla kaos det blev när vi städade, haha. MYCKET prylar har man samlat på sig genom åren!
~ Hrm... jag önskar att jag kunde visa en bättre bild så folk förstår hur mycket kläder detta är. Det ser inte ut att vara hälften ens. Och detta är bara de kläder som är upp hängda på galgar i garderoben ... (A)




~ Det här är alla smycken som jag HITTADE innan vi rensade ur dem ...






~ Och här var allt smink. Puh, skönt att ha lite ordning igen!



Är det någon mer än jag som har varit ledig i dag? Puss!♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Fortsätt med magdansen då på Nadjas Orientaliska Kulturskola ;)

www.magdans.se

2010-05-17 @ 19:38:15
Postat av: Nicole

Åh, vad roligt! Har du lust att rekommendera lite kurser och sånt sen? :)

2010-05-18 @ 16:48:41
URL: http://niccsosweet.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0