Tråk

Hejsan!
Det blir inte så mycket uppdatering nu när jag har rätt mycket att stå i!
Nationella i matematik i morgon så det är det som gäller nu! I dag var det engelskaprov och så har jag haft kör, Cactus, skolan, träning, etc.
Jag kommer nyligen hem från ett möte inför vår lilla ängel Dantes dop! Gudmodern skulle också vara med så jag känner mig hedrad!
Vampire Diaries börjar om 6 minuter och jag har visserligen missat två avsnitt (har typ sett vartannat ett tag nu :P) men det låtsas vi inte om! Det får jag ta igen senare!
Jag har i alla fall laddat upp med Marabous nya mjölkchoklad med smak av polkagris och ett glas mjölk :) Det ska bli mycket spännande!
Är hemma i helgen så det blir nog lite mer bilder och roligare inlägg då :) Kanske ska hänga med lite kompisar i morgon kväll hos Micke :)
Pussar! ♥
Känner förresten att jag är i stort behov av shopping inom snar framtid så jag vet nog vad jag ska spendera min helg med :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0