Barbie

Vår modell blev min modell när min medfrisör blev sjuk. Alltså jobbar jag själv nu...
Både fördelar och nackdelar med det: på den ljusa sidan så får jag verkligen göra vad jag vill, men på den negativa sidan så tar allt längre tid för mig. Den ljusa sidan väger dock upp det ;) Krya på dig Sofie :)
Vi gjorde inte allt i dag eftersom vi bara tränar oss. Detsamma gäller för imorgon, men nu vet jag i alla fall hur jag vill göra det :)
~ Min fina modell Amanda :) Addera lösögonfransar, eyeliner och grymma läppar så har ni resultatet!
~ Vi skulle ha haft strössel på läpparna, men sedan snodde alla min idé så det känns inte lika roligt längre. Tanken var ju att det skulle vara unikt... jaja. Tur att man är kreativ då :)
~ Tofsen ska flyttas upp mycket högre och sedan ska jag ha mer slingor tror jag :)
Vad tycker ni? :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0