Första advent

Hejsan!
I dag är det första advent, jippie!
Äntligen en ledig dag, även om alla mässdagar har varit helt fantastiska!
Jag tänkte faktiskt lägga in en video på världens grymmaste intro som vi hade till vår modevisning :D
Ni kommer ju att förstå temat kan jag säga ... :)
Jag har jätteont i mitt spruckna revben och jag ringde till mamma och grät tidigare för att jag hade läst att man inte får träna om man har en spricka då risken blir större för att det ska förvärras och man kan faktiskt till och med punktera lungan :,( Ni får be för mig!
~ Vad tycker ni? Min modell är tjejen som kommer ut sist :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0