Jobba jobba!

Hejsan!
Jag hann inte blogga något i morse för jag skulle iväg till jobbet vid nio och ni som känner mig vet ju hur jag är på morgnarna ... Vill liksom inte börja dagen med att mordhota folk ;)
Men det var en riktigt bra dag på jobbet! Jag har fått hjälpa till med att dra slingor ur hätta och göra slutfinish på två söta små killar :) Jätteroligt!
Förkylningen är mycket bättre i dag och det gläder mig! Har inte alls hostat lika mycket i dag, även om jag har lite ont i huvudet just nu... Hoppas det går över snabbt! I morgon är det fredag och då blir det fredagsmyyyys!!!
:D
Puss!
~ Jag älskar pepparkakor ♥ Just dessa var riktigt goda!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh mums, pepparkakor! :D De är extra goda om man gjort dem själv, men köpta funkar också. Speciellt Annas pepparkakor (visst heter de så, de där tunna?).



sv: Tusen tack för de vackra orden! :D Vad roligt att höra att du tycker det.



Hoppas att du får en bra kväll! :)

2010-11-11 @ 19:35:13
URL: http://various.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0