Modemässan!

I dag visste jag vad jag ville göra så hår och make-up gick mycket snabbare än igår! Ganska exakt två timmar, men så får man ju minnas att jag är helt själv också! Eller, inte längre! Jag har fått en kollega, haha. Hon har varit sjuk så hon hade ingen att vara med. Skönt med lite hjälp :)
Så här blev det i alla fall och det är så det är tänkt att det ska se ut på torsdag, fredag och lördag!
Om ni ska till Älvsjömässan så får ni jättegärna stanna till vid stora scenen och kolla på modevisningen, jag kan lägga upp tider senare :) Var inte rädda för att säga hej ;)
Puss!
~ Älskar läpparna!
~ Från sidan, jag jobbade lite mer på den här sid-detaljen
~ Yes! Tofsen hamnade högre som jag ville :)
~ Det hade varit snyggt med lite löshår, men det kan man ju inte locka dessvärre!
Nå? :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0