You don't know how lovely you are

Hejsan!
En rätt så bra dag i dag faktiskt! Fick veta att det gick bra på samhällsprovet och jag fick MVG på min uppsats som handlade om Tobaksindustrin och hur den påverkar oss. Det känns väldigt bra, såklart :)
Nu tittar jag på The Big Bang Theory, haha meningen med livet eller vad? Älskar det nu! :D
Ett litet avbrott i det här inlägget blev det också när pappa frågade om jag ville övningsköra! Skitkul :D
Det gick faktiskt väldigt bra, blir verkligen enklare och enklare nu! Lite nervöst när vi ska in i trafiken på riktigt för första gången, men jag ser fram emot det också!
Har ni börjat övningsköra/ har ni körkort?
Puss!♥
~ Testade att fästa upp min lugg, men fegade ur och tog ner den igen innan jag gick till skolan, haha.
Vad tycker ni? :)  (Lövet finns där av en anledning ;))

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0