Never say never

Tjänare!
Som ni kanske har märkt vid det här laget så har jag blivit helt beroende av The Frays låt "Never say never"
och jag gissar att jag förmodligen drev hela familjen halvt till vansinne i går när jag sjöng den om och om igen, haha! Spelade även in mig själv för att försöka komma över den stora skräcken; Höra sin egen röst när man sjunger är hemskt! Som om det inte vore hemskt nog att tvingas höra hur man låter när man snackar! Men vet ni? Efter att ha lyssnat igenom klippen i lugn och ro så var det faktiskt inte så hemskt längre. Jag struntade i min egen fåfänga och slutade lyssna efter sånt som jag vet att ingen annan skulle höra och då kunde jag till och med uppskatta min egen röst :) Härligt!
Jag säger bara en sak; Face your fears! Det verkar helt ofrivilligt ha blivit mitt motto nu, haha!
I går på träningen så var vi nämligen tvungna att sparras och jag fick möta min tränare efter en request från mig. Det gick faktiskt bättre än någonsin, men efter ett tag så kände jag hur ögonen blev fuktiga och då brast det faktiskt ett tag för mig. Men efter en kram så kändes det faktiskt bättre, haha. Jag fick frågan om jag ville vila men aldrig i livet! Jag är en fighter och jag ger mig inte förrän jag klarar av den där förbannade sparringen!

I dag lagade jag mat åt familjen och det blev spaghetti och köttfärssås - min specialitet!
Ganska lyckat om jag får säga det själv :)
~ Tände lite ljus och gjorde det fint också :)



~ Det var godare än det ser ut, haha ;)


Puss!♥




~ En väldigt suddig bild på bror och brorson, men den är ju så fin :) ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0