Seriöst?!

Haha, kollade igenom min mail och såg att jag hade fått ett från en hemsida som heter "Userneeds Sverigepanel" där man ska svara på undersökningar och som betalning för man några kronor som man sedan samlar ihop till ett presentkort (som såklart tar flera år att samla ihop till, men ändå, haha). Ibland är man med och tävlar om priser också och nu hade jag tydligen vunnit! :O Trodde att det var något larv som "Grattis Nicole, du har vunnit! Välj något härnedan och sedan behöver du bara köpa en prenumeration!" eller något sånt, men icke! Jag fick välja mellan ett superpresentkort värde 1000 kr (jag lovar, det hette så), en ipod nano eller ett upplevelsepresentkort värde 1000 kr. Vad tror ni att jag valde? ;) Shoppaholicen numer one, haha.
De skulle maila mig när de har beställt mitt presentkort och jag hoppas att det hinner komma till nästa vecka när man har höstlov :D Jippiee!!!!! :D ♥
Gud vad roligt! Det här behövde jag! :D
Haha, typ så här känner jag mig just nu!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0