A boyfriend like Ryan...

Nu ska jag snart lägga mig, men jag tänkte bara skriva ett kort inlägg först så ni vet vad som har hänt.

Stina och jag hade jätteskojjigt! Vi tittade på Peter Pan som spelas av ursnygge Jeremy Sumpter<3 Vi blev så förälskade i honom att vi såg den två gånger irad... Först på svenska och sen på engelska.  ;P 
På morgonen kom min syster hem från sin kompis Madde och gav mig ett par ursnygga pärlörhängen som de hade tillverkat i smedjan på fjäderholmarna. Tack sis <3 =)



Jag har sett på OC hela dagen idag och kommit på hur en perfekt pojkvän ska vara. Som Ryan =)  Han är ursnygg, världens gulligaste, omtänksam och försöker att göra allt för att hålla sig utanför slagsmål för hans nya familj (Cohen's) .  Jag är så kär i honom!  Så skulle väl ens pojkvän vara? Men hans struliga bakgrund är ett litet minus... Fast lite bad boy är ju ganska hett :P 

Hur som helst så vore en pojkvän inte helt fel. Jag har varit singel på tok för länge, men jag vill vänta på den rätta killen =) 
Jag vet faktiskt en kille som jag spanar in ganska mycket, men det är hemligt än så länge.. :P 

Sug på den ni!      

                                 Puss och kram! Godnatt<3

P.S, bloggdesigen blev väl ganska lyckad?  D.S 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0