Det här visste ni knappast om mig! Eller?...

- Den bästa boken jag läst heter Om jag kunde drömma, sen kommer de andra böckerna i den serien
- Jag är en bokmal som nästan aldrig går någonstans utan minst en bok
- Jag är ett troget Tokio Hotel-fan och en lite smått galen A.I.K supporter
- En av mina kompisar känner Danny
- Mitt längsta förhållande varade i ungefär tre år
- Jag har egentligen blont hår, men tonade det väldigt mörkt brunt
- Jag har varit punkare, hip-hopare, lite emo, och det mesta andra stilarna
- Min lillasyster och jag vet nästan allt om varandra
- Jag har fobi för spindlar, myror, klaustrofobi, höjder, sprutor, tandläkare, doktorer och lite till
- Jag fick nyss ett nytt lås till skåpet i skolan för jag har slarvat bort mitt gamla
- Jag pratar svenska, engelska, franska, tyska och lite holländska
- Jag älskar farmors broccoligratäng
- Jag tittar på hejhej sommar när det är på sommrarna
- Mina naglar växer jättefort
- Jag är väldigt duktig på att skriva
- Jag skriver på en egen bok
- Jag har fyra syskon
- Min familj äger en bra travhäst
- Jag har aldrig träffat min morfar
- Jag har ett sår på knät
- Jag har många bra kompisar
- Min hamster är döpt efter en av huvudkaraktärerna i boken Om jag kunde drömma
- Jag var förrut bästa kompis med min brors kompis syster
- En av mina bröder har universums sötaste valp
- Jag går på självförsvar
- Jag har gått på balett, gymnastik, friidrott, självförsvar, showdans, tror det var allt
- Jag sjunger i en kör
- Jag är väldigt kristen, och stolt över det
- Jag har konfirmerat mig
- Jag blir väldigt lätt irriterad
- Jag är oftast väldigt flummig
- Jag pratar jättefort eftersom jag gjorde det när jag läste högt från böcker när jag var liten
- Jag har haft riktigt konstiga tvångstankar
- När jag är nervös eller ibland trött så får jag tix, det brukar gå över efter ungefär två, tre veckor
- Jag har haft vattkoppor
- Nu är den här listan slut

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0