Do blond's have more fun?

Nu är ni bra nyfikna va? :P  Färgade jag håret?  Och svaret är: JA!  Och det blev skitsnyggt! Ni ska få några bilder!
Jag var såklart lite nervös eftersom att gå från blont till mörk mörk brunt är en väldigt stor skillnad, men jag hoppades helt enkelt på det bästa och kunde bara be för att det skulle se bra ut. Jag är väldigt kär i mitt nya hår och i ett sorts balsam som jag fick med som en efterbehandling som luktar helt gudomligt!

Det roliga är att inte så många vet om min "lilla" förändring, eftersom jag tänkte chockera folk lite:P (På ett vad jag hoppas vara positivt sätt såklart!) Nu får säkert en del av mina vänner reda på det tack vare att jag berättar det i denna bloggen men det är ändå roligt XD De enda som vet om det är (vad jag vet alltså) en nära kompis som bor ganska långt härifrån, samt några släktingar och några på mitt självförsvar.   Trodde ni inte att jag skulle våga vå? Haha, där tog ni fel!

Och så till den frågan som alla vill ha svar på: Do blond's have more fun? -Haha, inte vad jag har märkt iallafall! Jag är fortfarande mitt flummiga gamla jag med en ny frisyr. 
På tal om ny frisyr så ska jag kompletera det hela med en klippning hos frisören på tisdag!  NAJS!!



Jag ska inom snar framtid lägga in en ny video under kategorin "Filmtajm". Britney Spears med låten Overprotected. Lyssna gärna, för oavsett vad andra anser om Brittan så äger hon!




En nytagen bild innan jag färgade håret, jag fixade min lugg lite coolt:P

Jag tog några bilder som jag höll på och trixa med

Med ny frisyr och allt =) Vad tycks? Jag älskar det!

Och den sista bilden för den här gången!

Jag måste gå och lägga mig nu för jag är astrött och ska upp runt sju imorgon... Usch jag vill inte ens tänka på det med tanke på att jag blev väckt ett...  Puss puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0