Jättebra resultat på placeringsprovet i engelska :D

Hejsan alla snälla och vackra flickor (och pojkar, men jag antar att det är mest tjejer.. Men men! Vad vet jag?):D
Idag fick vi tillbaks provet vi gjorde i engelska i fredags. Lite nervöst, för det kändes som om det hade gått bra, och då går det oftast dåligt tycker jag, men jag fick jättebra:D Inga fick dessvärre MVG i min grupp, men några fick VG. JAg var en av dom :D Med lite enkla matematiska beräkningar så har jag kommit på att jag hade bland dom bästa av resultaten :D:D:D Duktig flicka Nicole!!!!



Det har dock hänt lite tråkiga saker idag också.. Jag tjaffsade lite med en kompis och det är ju aldrig speciellt kul.
Vi brukar tjaffsa en del om grammatik och skrivning, och så var fallet även denna gång! Vi brukar bli samms ganska snabbt igen, så vi får hoppas på det. Det var ju ändå ingen big deal att bråka om, så det löser sig nog!

På tal om skrivning så håller jag som bekant på att skriva en egen bok, och det har jag gjort i lite över ett år nu (!) Den börjar så smått närma sig ett slut, och jag är ganska nöjd faktiskt. Det äl lite jobbigt när man utvecklas så fort inom skrivandet, för linjerna blir så tydliga. (För er som inte förstod min knäppa förklaring så menar jag att jag skriver lite annorlunda och bättre nu än för ett år sen, så jag måste vänta tills boken är klar och sen ändra den när jag skriver in den på datan.) Men det ska nog ordna sig det med ska ni se :D Bli inte totaly surprised om ni hittar min bok på marknaden:D Haha, jag vill verkligen lyckas, och jag är säker på att jag kommer göra det! Jag är envis som en gammal åsna:D:D



Nu har jag väl egentligen inte så mycket mer att skriva om tror jag. Tänkte lägga in en dagens outfit imorgon eller så. Har ju inte gjort det på ett tag, och jag tänkte även försöka göra en lista eller ett litet test :) På torsdag kommer jag förhoppningsvis få min overall från självförsvaret =) Då blir jag superglad!!! Bilder utlovas!
Nu ska jag skriva lite på min bok och sen se "En prinsessas dagbok" med lill-syrran =)

  Tack för mig ;)   Puss o kram!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0