Lite kul information om mig =)

Vad heter du? Nicole
Vad skulle du vilja heta om du själv fick välja? Jag älskar mitt namn
När är du född? 13 september
Var skulle du vilja bo om du fick välja?  Jag har flyttat så mkt, och trivs jättebra där jag bor nu
Vad var det senaste någon sa till dig? "Man kan skratta när man är chockad"
Vad svarade du då? "Jaa, jag tänkte på det"
Vad önskar du dig mest av allt just nu? Att det ska gå bra hos tandläkaren... Är skiträdd för sånt

   UTSEÉNDE:
Hur lång är du? typ 165 elr nåt sånt. Har nog vuxit lite under sommaren
Hår färg:  Ganska blont
Ögonfärg? Blåa
Skostorlek: 37 i vissa fall 38. Kan även ha 36, men det är lite för litet
Piercing? fyra i öronen

   FAVORIT:
Film? Oj, vad svårt! Ehm.. OC-boxen typ första 
Serie? OC, Desperate Houswives. Cityakuten, Grace Anatomy, Moonlight
Årstid: Jag gillar alla årstider av olika orsaker. Men kanske sommaren då
Måltid: Gillar det mesta. Kanske farmor broccoligratäng
Färg? Blå
Ämne i skolan: Tyska

    KLÄDER:
Vad använder du just nu för jacka? Svart skinnjacka och en svart midjekofta
Vad använder du just nu för skor? "japanska" ballerina, guldiga ballerina, typ sneakersballerinor, lite pumps. Typ det:P
Favorit färg på kläder: Blått, för det framhäver mina ögon =) Vitt, brunt, svart.. Äh allt är snyggt typ
Senaste köpta plagg? Svart linne som kan användas som cool klänning
Vad har du på dig just nu? Svarta tre kvarts byxor och en vit tröja med svart slips-tryck

  RUMMET:
Stort eller litet rum? mittemellan
Vilken färg är det på tapeterna? Vitt och svart/mörkblått
Vilka färger är det i rummet för övrigt? Massa
Favoritmöbel i rummet:  Min underbara säng!

VAD AV FÖLJANDE HAR DU I RUMMET?
Dator?
Japp
Tv? Japp
Stereo? Japp
Telefon? Mobil
Vad gör du oftast i ditt rum? Jag gör det mesta i mitt rum
Favoritpryl i rummet? Alla böcker kanske

 BLANDAT:
Vad har du i din väska just nu? Det beror på vilken väska. Jag brukar ha lite allt möjligt där
Vad är du beroende av? Att blogga och musik. Samt motionera
Vilken sorts lipsyl använder du? Jag har rätt många så jag gillar att variera =) Doft o smak lipsyl är mina favvisar =)<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0