Men väx upp din idiotiska sadist!

Jag är så förbannad just nu att jag egentligen inte borde blogga för tillfället, med anledning att jag inte vill skriva nåt som jag kommer ångra sen, men så får det iaf bli.
Jag var nyss och lämnade en film i en filmkedja i närheten. Den var typ en eller två dagar försenad, för jag kunde inte lämna den igår när vi skulle till farmor och farfar för jag hann inte.
Jag berättar allt för honom i affären och ber om ursäkt, och vad får man som tacken?
"Jaha, förseningsavgiften är på 5 kr". 5 kr!  Asså snälla kan inte männskan skaffa sig ett liv eller bara gå och växa upp?!
Vad är 5 kr att bråka om liksom? Kunde han inte bara som en normal person sagt att det är lugnt och sen glömma det? Men nejdå! HAN ska självklart börja bråka om sina dumma femkronor. Dumma gubbe, väx upp!!!!! Istället för att fortsätta terrorisera sjuka stackars tonnårsflickor?
Jag slår vad om att han är sadist.

Inte nog med det så ska pappa också börja bråka om det. Jag slår vad om att han är i maskopi med den sadistiske filmkedjemannen... Herregud asså.
Jag hade god lust att säga någon bra kommentar till sadisten, men jag kom inte på nån för tillfället. Jag var för chockad över att jag skulle bli ruinerad på fem kronor... AAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGHHHHHHHH!!!!!!

Nu ska jag göra nåt jag blir glad av, och jag råder er alla att vara försiktiga nästa gång ni ska hyra film, för om ni inte är försiktiga och lämnar den tillbaka i tid så kan ni få betala fem kronor!

          Puss o kram, be för att jag ska bli frisk i min hals till skolan börjar.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0