"Min kompis här tycker att du är vacker" "Ah..."

Hej du glada sommar kom och slå dig ner,
I vårt gröna gräs,
säg, är solen med?
Och sommarns glada fjäril har du med dig den?
Och blommor o bin,
viol o lupin,
och häckande svalor.
Smaka på vår kaka och välkommen hit igen!

Jag blir jätteglad av den låten=) Funderar på att spela in den på mobilen och använda som alarmsignal.
Jag hade nämligen satt klockan på nio idag, men somnar självklart om igen... Dumma jag.
Alltså missade jag sista hej hej sommar... Aaaah vad jag blir arg!



Jag har varit på Ung08 två dagar irad nu. Det är en festival i kungsan för er som inte visste det. Jättekul och nästan allt är gratis. Jag var där med Swedish (Stina) och jag har tillexempel gjort ett test som man får göra i polishögskolan.
Det går ut på att man ska lyfta en docka som väger 77 kg så att man står typ upprätt. Jag klarade det =) ! Så stolt!

I onsdags var det typ två killar som flörtade med mig:P Först var jag och Swedish vid ett tält som hette typ "Vi håller Stockholm i form" eller nåt sånt. Då fanns det mittsar (googla om ni inite vet vad det är) och boxningshandskar, så vi bestämde oss för att testa. Jag går som sagt på självförsvar och får boxas med mitsar nästan varje träning, så jag kan redan det där, och lärde Swedish. När det var min tur så boxades jag i ganska snabb takt, och två killar som var ca. 18 tittade ganska häpet på oss och sa ungefär "Titta, asså dom e typ mindre än oss och kan det där. Jobbigt" jag tittade bara på dom och då sa den ena "hur gammal e du?" "Då sa jag snart 15" då sa han "Skulle du våga möta Mike Tyson?"
Jag tyckte det var en mysko fråga så jag sa "nä" och han svarar "Man skulle typ dö då" jag fattar inte poängen... Intressant fakta asså. Sen talade jag om för dem att jag gick på självförsvar så jag var tvungen att kunna det här typ. Då tyckte dom det var coolt:P Haha, roliga typer.

Flört nummer två inträffade när vi satt i en soffa uppe i ett lite upphöjt torn elr nåt.
 Då var det två snygga killar som satt mittemot oss, och en ena säger helt plötsligt nåt till mig som jag inte hör.
"va?" "Du, min kompis tycker..:" är det enda jag hör. "va?" "Min kompis tycker du..me hatten.." Typ det hör jag andra gången, så jag svarar en än gång "va?" "Du med hatten, min kompis här tycker att du är vacker" HAn s kompis blir generad och säger "Meh, seriöst! Du får ju inte säga det!" och då svarar jag det absolut bästa man kan svara när världens snyggaste kille tycker man e söt. "Ah..." Herregud, vad hände med mig? Sen tittade jag inte så mycket åt hans håll, för jag var helt paralyserad! Swedish sa att han hade tittat på mig hela tiden:P   Andra dan så hittade jag honom aldrig =( Jag ville se honom igen =) Sötnos!



Nu har jag träningsvärk i hela kroppen efter den jobbigaste träningen jag varit med om på länge igår.
Skönt iaf, jag diggar träningsvärk, för då känner man att man har rätt att vila lite. =)

Stort Grattis till lillasyrran Felicia som fyller tolv idag! Av mig fick hon två näspiercings och av mamma o pappa en digitalkamera! GRATIIS GRATTIS GRATTIS! Älskar dig världens sötaste syster!
Gratta henne gärna på www.ffills.blogg.se =)    

                     kisses and hugs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0