Stå-datorer? Jaha...Kan det bli en hitt tro?...

Jag är väldigt glad idag, men tråkigt nog så har vi fått en ny bibliotekarie som är helt humorbefriad.
Jag vill ha tillbaks våran gamla, men hon har gått i pension :( Usch vad ledsen jag blir!
Idag när jag och Stinis skulle gå dit så frågade vi om vi fick använda datorerna och då säger hon: "Mja.. JAg ska kolla datalistan för säkerhetsskull, och ni får inte spela några spel!"  Herregud...
Jag frågade lite fint om vi inte fick spela några spel, men hon blev typ sur på mig då... Ajaj.
Sen skulle jag iaf hämta en stol till datan, och vet ni vad hon säger? "Det här är stådatorer!" Lägg av! Stådatorer? Visst att hon måste sköta sitt jobb, men man måste väl få sitta på en stol iallafall.. Jaja, det får väl gå ändå. Jag ska ge henne en ärlig chans, men hon är ärligt talat lite skrämmande. Och jag som älskar bibliotek...



Jag blev sams med min kompis idag, så det var ju bra! Och jag gick till tandläkarn som kollade på "fyllningen" i tanden som har lossnat lite, men det är tydligen ingen big deal :D
Därför är jag väldigt glad nu =)  
 
   Ha det bra alla:)                          Lot's of love!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0