Trust goes Gaaaaaaaaaaaah!

Jag tyckte att det var dags för en Hissa o Dissa igen =)  Jag har kommit på några riktigt bra saker! Läs och njut!


Riktigt bra vänner:

Finns det något viktigare i livet än bra vänner?
Nej! Juste! Men så är det detta gamla tjat om ifall några få nära vänner är bättre än många vänner som man inte känner lika väl. Jag tänker att båda är bättre än ingen, och om man har flera "obekanta" vänner så kan ju alltid lära känna dem bättre, men några få är ändå bäst. Det tycker åtminstonde jag. 

Ett av mina favoritcitat kommer från Tzatsiki, vänner för alltid och går så här: "Det kommer en dag då vi alla behöver en vän" Jag tycker att det stämmer så himla bra överens med allt.
När man är ledsen behöver man en vän som känner en och kan trösta,
När man är glad behöver man en vän som känner en och som kan skratta och som man kan skämta med,
När man är arg behöver man någon som vet hur man kan lugna sig och som kan stötta en.
Listan kan göras oändlig, men några riktigt bra vänner behöver vi alla!  Jag vill också tacka alla mina vänner, men främst de närmsta som känner mig väl! Tack för att ni finns och inte går när jag är super-flumm och drar en massa dåliga skämt :P Eller när jag blir riktigt kär, för då vet jag hur jag kan bli. XD   Tack vänner =) <3

Kompisar kan se ut hur som helst, man älskar dem för insidan =)


Småsyskon:


Okej, de är verkligen underbara och superskojjsiga och allt det där, men alla har väl nån gång lackat ur på sina småsyskon? Det gäller föressten storasyskon också. Inget fel med det, det är syskons jobb att vara lite jobbiga ibland. Man brukar ju bli sams igen ganska snabbt =)  Syskon är härliga, men ibland får dom en att bara vilja skrika Gaaaaah!  (:P <3 Dock är syskon bland det bästa på jorden och jag älskar alla mina fyra syskon mest på hela jorden!)

Lika sur som denna kissen blir man ofta på syskon :P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0