Lista

snott den här listan från nån (x)
rökt en cigarett ( )
rökt en ciggar ( ) 
pussat någon av samma kön (x) .. inte seriöst
varit kär (x)
blivit dumpad (/)...Asså man kan väl säga att det tagit slut av sig själv vissa ggr. 
fått sparken ( )
varit i knytnävsslagsmål ( )
haft känslor för någon som inte kännt samma sak (x)
blivit arresterad ( )
hånglat med en främling ( )
gått på en blinddejt (x)..Mina så kallade kompisar fixade typ en hemlig för mig och en kille som en av dem kände...  
ljugit för en kompis (x)
varit kär i en lärare ( ) 
varit på Bahamas ( ) 
flugit (x)
spytt i en bar ( )
legat med en medarbetare ( )
sett någon död ( )
sett en del av dig själv brinna ( )
ätit sushi (x)
åkt snowboard ( ) 
varit i ett våldsamt förhållande ( )
tagit smärtstillande (x) .. alvedon XD 
älskar eller saknar någon just nu (x)
legat på rygg och sett molnen flyga förbi (x)
gjort en snöängel (x)
varit vaken ett dygn i sträck ( )..Njäe, men det var bra nära! 
haft ett te-party (x).. typ för mina gossedjur när jag var liten :P 
byggt ett sandslott (x)
hoppat i en vattenpöl (x)
lekt uppklädd (x)
hoppat i en lövhög (x)
åkt släde (x)
fuskat när du spelat spel (x)..Varför tror ni att jag vann "kalla-ha" så ofta när jag var liten XD 
varit ensam (x) 
använt ett falskt id ( )
tittat på en solnedgång (x)
varit med i en jordbävning ( )
rört en levande orm (x) 
blivit kittlad (x)
blivit rånad ( )
blivit missförstådd (x)
tagit hand om ett råddjur/en get ( )
vunnit en tävling (x)
gått mot rött (x)
blivit avstängd från skolan ( )
varit i en bilolycka ( )...Jag blev nääästan påkörd av en bil när jag var på Cypern... 
haft kramp (x)
känt dig utstött (x)
ätit ett helt glasspaket på en natt ( )
dansat i månljus (x)
hatat ditt utseende (/)..Absolut inte hatat, men man har ju haft vissa stunder när man känner att man inte duger..Har väl alla? 
varit vittne till ett brott (x)..Man har ju sett folk köra för fort X) 
varit besatt av post-it lappar ( )
gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna (x)
varit vilse (x)
varit på andra sidan landet (/)..Räknas Kalmar? 
simmat i havet (x)
kännt som om du håller på att dö (/)..Asså när jag var liten höll jag typ på att drunkna, men jag vet inte riktigt vad jag kände. 
gråtit dig själv till sömns ( )
lekt polis och rånare (x)
sjungt karaoke (x)
betalat för mat med bara mynt (x)...Räknas glass? :P 
gjort något med dig själv som du inte borde gjort ( )
busringt (x)
fångat en snöflinga på tungan (x)
dansat i regn (x)
skrivit ett brev till tomten (x)
tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om (x) .. asså en kompis :P 
blåst bubblor (x)
gjort upp eld på en strand (x)..Jag har säkert hjälp till att göra det nån gång. Jag är pyroman :P
förstört en fest ( ) 
fått en önskan inslagen (x)  
haft sex med en apa ( )..VA?!
burit pärlor (x) 
hoppat från en bro ( )
ätit hund/katt-mat/häst ( )..Jag har ätit hamstergodis:P 
sagt till en främling att du älskar honom/henne ( )...Inte vad jag kan komma på 
kysst en spegel (x)
sjungit i duschen (x)
burit en svart klänning (x)
drömt att du gift dig med någon ( )
limmat fast din hand i något (x) .. Jag har limmat fast händerna i varandra en gång när jag var liten, men en fröken kom på mig så det blev aldrig fulländat, haha
fastnat med tungan i metall ( )
kysst en fisk (x)
varit en cheerleader (x)..Prövat på iaf 
suttit på ett tak (x)
skrikit så att du inte fått luft ( )
byggt en kärra ( )
pratat i telefon i mer än sex timmar ( )
stannat uppe hela natten (x)
inte duschat på en vecka (x)..Hehe, pinsamt nog.. Jag var på ett skidläger, och det blev aldrig av...Usch på mig 
plockat och ätit ett äpple direkt från trädet (x)
klättrat i träd (x)
haft en träkoja (x)
är rädd för att titta på skräckfilm ensam (x)
tror på spöken ( )
burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger (x)..Haha, jag minns att jag hade en ful hatt/mössa m en kompis som vi gjort själva:P  
spelat kyckling (x)
blivit puttad i en pool med kläderna på ( )  
blivit tillsagd av en främling att du är het (x)..På nätet har det ju hänt, men det är så oseriöst XD 
brutit ett ben ( )
fångat en fjäril (x)
skrattat så mycket att du grät (x)..Det gör jag typ dagligen XD 
gråtit så mycket att du skrattade (x) 
fuskat på ett prov (/)..ajabaja, jag har väl tittat lite snabbt nån gång förut för att se vad nån skrivit.. Usch på mig, vad jag skämms 
haft en Britney Spears-skiva (x)
glömt någons namn (x)
sovit naken (x)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0