Astrött...men ett prov avklarat!:D

Jag är så himla trött:P Igår så kom jag en timme försent till träningen för att jag då tydligen har fått klockslaget 17.00 på huvudet... Hehe:P Men jag fick mitt staff!  Över 500 slag mot en säck, inte så jättejobbigt. Var ändå så arg på mig själv:P
Sen lite almänt fys blev det väl, och jag hjälpte "little dragons" med deras träningspass.
För er som inte vet så är Little dragons små barn som är runt fem år gamla:P
Det var skitkul! Och idag är det träning igen.
Jag fick precis ont i magen... Ajajaj! :(

I skolan så är NO-provet avslutat, neurologi kan man väl sammanfatt det som.
Jätteintressant, men provet gick väl lite sådär.
Nej, men jag tror att jag klarade det hyffsat ändå.
Min SO-lärare sa när jag var påväg hem från tyskan att det hade gått väldit bra på SO-provet vi hade i fredags, så det är ju alltid nåt!
På tyskan i dag hade vi modeshow på fyra personer, à la Stefan som tittade på:P Fullsatt alltså, haha:P
Det var überkul iallafall!
Nu ska jag bara försöka slappna av lite, nästa prov är på onsdag, och det är dessvärre matte som inte är min starka sida eftersom jag tycker det är så förbannat tråkigt!

Justeja, jag är ändå på hyffsat humör för att vi hade bugg på idrotten idag och...ja det hände väl något bra där kan man säga (A)



BTW:
"Jag är med och tävlar om en egenvald julklapp hos http://saabiina.blogg.se/" , gå in och delta du också!"

Andra advent igår också, hoppas ni hade det gött!

Pussar och kramar //Er Nicole<3



















  
~Bjuder på en Twilightbild ;) <3





                                                                               

Kommentarer
Postat av: Sabina-16 och mamma

SV; härligt tjejen!

Du kan ju alltid önska dem om du vinner tävlingen ;) ;D

2008-12-08 @ 17:51:35
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Sabina-16 och mamma

Tjatja, har avslutat frågestunden nu så din fråga har fått svar - läs på bloggen!

Kram!

2008-12-08 @ 21:12:16
URL: http://saabiina.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0