Förlåt...

Japp, förlåt för att jag inte har uppdaterat er på två dar nu, men just nu så är det ganska mycket skit för tillfället.
Det är problem som gör mig skitledsen och arg som måste redas ut innan jag kan börja bli superaktiv igen.
Förhoppningsvis ordnar det upp sig snart, men tills dess så kan jag vara lite sur och ledsen, men jag skule uppskatta om ni inte frågar om det.
Jag har berättat och berättar för de personer som jag vill.
Men tack för omtänksamhet iallafall :)
Vill ni hjälpa så kan ni be för mig, det uppskattas jättemkt!



För övrigt så får jag veta mina terminsbetyg lite allt etersom och jag kan säga som så att jag har höjt mig än så länge i hela SJU ämnen! Det är minsann inte illa ska jag säga!

Dessvärre så är Jasper utomlands nu ett tag framöver, så jag har inte hunnit berätta "något" för honom än, men vi har iallafall haft en lång och vettig konversation! Vilket är underligt med tanke på att min hjärna alltid tar en långsemester till Galenland så fort han är i närheten, men nu gick det minsann!

Julklappshandel idag och igår=man blir mer eller mindre helt slut!
Men nu har jag åtminstonde julklappar till de flesta!
Är det nån av er kära läsare som har lite julklappstips?
Vore schysst!

Och ännu en tråkig sak är att min älskade lilla Edward (hamstern) har fått någon form av en tumör eller böld i örat, och älsklingen har även tappat lite hår bakom örat.
Han börjar bli gammal nu gubben, men jag hoppas och ber för honom att han ska hålla sig frisk.
För han äter och dricker och rantar runt i sitt hjul som vanligt.
Ända skillnaden är väl i stort sett att han verar lite... hur ska jag säga? Virrig och springig kanske?
Vet inte men hoppas han blir bättre snart!

Nu ska jag titta lite på TV och skriva och så :)
Har lånat en massa böcker inför sommarlovet. Bland annat Kate Cann's nya "Sex veckor" och klassikern "Lida" av Stephen King. KOmmer aldrig våga läsa färdigt den, men ändå ^^

Ett hett tips till er alla är showen på måndag med Jef Dunaham som börjar kl. 21.55 om jag inte minns helt fel ;)
Helt fantastiskt kul! Jag älskar Achmed the ded terrorist XP

Ha det bra nu gott folk! God bless<3

Pussar och kramar från Nicole<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0