God jul!

Hejsan igen! Allt löste sig, men jag hade fortfarande lite att göra, så det blev ju inte så mycket bloggande för mig!
(Vilket jag har fått en del anmärkningar för:P) Förlåt, förlåt, förlåt!
Julafton  var suuuuuper!
God mat (gissa vad:P), gott sällskap, lite dansbandsmusik som alla dansade till mitt i natten:P hehe...
Och så massa fina julklappar!
Ska försöka komma ihåg alla. Bilder får väl komma senare-

Jag fick:
En blå ipod nano, pengar, presentkort, böcker,  en årsprenumeration på FRIDA, en fridakalender, smycken.
Tror det var allt. Juste ja, jag har ju fått av kompisar också. Då har jag fått läppglans, presentgrejs på www.lovefilm.com,
en supersöt me to you magnet med sött citat. Än en gång, tror jag fick med allt.
Swe ar tydligen nåt till mig också, men jag vet än så länge inte vad. Supernyfiken!

Idag var vi i nya vällingby centrum för första gången, superkul att se allt nytt. Men dessvärre så svimmade syrran och fick åka till karolinska. :( Riktigt tråkigt! Men det var tydligen ingen större fara. Hon hade väl druckit och ätit för lite bara.
Och det var skitvarmt där inne! Rena rama bastun!
Men vi shoppade lite iallafall. Jag köpte en vit typ sidenblus, en svart hög kjol (ni fattar va?) och en mörk jeanskjol som hade nästanhål. Hoppas ni attar detta svammlet! ... :P
Än en gång så kommer bilder så snart jag hinner. Inga batterier i kameran.
Rosalie och jag sticker förmodligen på bio imorgon. Får se hur det blir nu med syrran.
Jag skulle iallafall vilja se YES man. Får se som sagt.

Jasper vet fortfarande ingenting, men jag har lite insiderinformation tack vare Emmet. Super!
(Jag ska passa på att be om ursäkt för stavfel här och var, mitt tagnentbord är lite messt up...)

Nu tror jag att jag fick med allt i min lilla snabbresumé.
Ha en fortsatt trevlig jul och ett gott nytt år!
Jag ska upprätthålla er nu i fortsättningen!

Nu höll jag på att glömma! Terminsbetygen!
Det gick jättebra för mig, jag har goda möjligheter att höja mig ännu mer till slutbetygen och på provintagningen så går det nog också bra. Jag hra goda möjligheter att ta mig in på S:T Martins! :D
Har höjt mig i ca: 6 ämnen. Så jag får säga det nu, jag ÄGER!!!!! :D:D:D:D

Merry Christmas!<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0